tirsdag 1. juni 2010

1.juni

Ja, jeg er forsatt i live. Jeg begynte med kjøretimer i dag, så hver dag i 11 dager nå skal jeg ha kjøretimer og det gikk faktisk overraskende bra i dag. I morgen skal vi inn og kjøre i en by med lyskryss og masse andre biler. Jeg er veeldig nervøs. Det var enkelt og greit å kjøre i lille Little River og ute på landet, men inne i en stor by? Nei, jeg er ikke helt sikker på om at dette et trygt! Klokken er 11 og jeg må være på skolen klokken 8 i morgen tidelig, så det er nok på tide å legge meg. Jeg har teorikurs fra 8 til 11 om morgenen også kjøring fra 4 til halv 7. I mellomtiden ligger jeg rett ut i sol, finevær og 34 grader celcius, så det er dårlig med blogging + så har jeg på en eller annen måte mistet overføringskabelen til kameraet, så batteriet er dødt siden jeg bruker den til å lade kameraet og.

Ogsååååå, kommer mamma og tante B om 8 dager(?). Noe sånt! De kommer den 10 juni, så life is good og jeg nyter'æ! Også en siste ting! Jeg kjørte traktor i går og laget et par høyballer! Jeg er litt mer en bare en dum blondine!

Follow Kamilla Ellefsen Follow Kamilla Ellefsen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar