lørdag 26. juni 2010

matblogg next

Det er rett før dette blir en matblogg! Jeg har spist lunsj. Det er ingenting annet og blogge om. Dette er enkelt og kjempegodt! En potet, en gullerot og litt brokkoli med olivenolje, havsalt og pepper på. 4 minutt i mikro'n også har du et festmåltid for én.
Jeg kjeder meg. Hva skal jeg gjøre? Det er ikke mer planter å vanne. Jeg burde gå igjennom den ene kofferten min og ta ut igjen masse jeg vet jeg ikke kommer til å trenge når jeg kommer hjem, som for eksempel de 100 pennene jeg puttet nedi... Jeg burde ikke klage over hvor gale jeg har det, for 22 av kollegene mine sykler Lillehammer-Oslo i dag. En ting er sikkert, det skal ikke jeg gjøre neste år!

Gleder meg til å komme hjem til Ååålebyen. Hjem, kjære hjem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar