torsdag 22. april 2010

hvem jeg er

Jeg har bestemt meg for å gå fra blogg.no til blogspot. Jeg er en utvekslingsstudent som bor midt i Amerika i staten Kansas. Kansas tenker du sikkert, men jeg elsker det. Ja, jeg bor midt i ødemarken, men jeg elsker det. Jeg bor på en gård med litt over 100 kyr, tre hester, to hunder, seks kyllinger, to ender og alt for mange katter. Her borte i USA har jeg verdens beste vertsmor og en vertssøster fra Tyskland som jeg egentlig ikke kommer så veldig godt overens med. Jeg jobber med saken, men tenåringsjenter er bare vanskelig å ha med og gjøre tenker jeg.

Når jeg dro til Amerika dro jeg fra mine to småsøstre, mine to fantastiske foreldre og min kjære kjæreste som jeg har vært med i nesten tre år nå. Jeg gleder meg til å komme tilbake til Norge, men skal nyte de tre siste månedene jeg har her i USA. Dersom du vil lese mer om hva jeg har gjort her borte i USA så kan du sjekke ut den "gamle" bloggen min. Jeg har vært en tur til NYC og LA og jeg har opplevd en amerikansk jul, home comming, thanksgiving, football, basketball og cheerleading. Dersom du i det hele tatt vurderer å reise til USA som utvekslingsstudent et år vil jeg absolutt anbefale deg det!


Følg min blogg med bloglovin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar