onsdag 12. mai 2010

bare en uke igjen

Jeg har igjen en uke på Little River High School og sitter her med blandede følelser. Jeg kan nesten ikke vente til å ha seks uker med sommerferie her borte før jeg drar hjem til Norge, men jeg vil ikke dra fra alle de gode vennene mine, som jeg kanskje aldri kommer til å møte igjen! Jeg har blitt kjent med så mange utrolig flotte mennesker her borte og det kommer til å bli rart å sitte hjemme en tirsdag eller fredags kveld og ikke dra på en footballkamp, basketballkamp eller baseballkamp. Det kommer til å bli rart å ikke overnatte med Wendy på en lørdagskveld og våkne tildlig søndags morgen av en hund som slikker meg på kinnet. Det kommer til å bli rart og ikke dra i kirka på søndager. Det kommer til å bli rart å ikke bo med de to jentene jeg har bodd med i år. Det kommer til å bli rart og betale en formue for alt mulig igjen. Her borte betaler jeg 2 dollar hver gang jeg tar sol. Det har ingenting å si om jeg tar sol tre minutt eller 20 minutt. Det koster det samme. Jeg betaler 400 kroner for å farge og klippe håret + vokse øyenbrynene. Pinglete som jeg er klarer jeg ikke å nappe øyenbrynene mine, så jeg kommer enten til å se ut som den manlige versjonen av Huldra i trynet og på hodet, eller blakke meg på frisører.

De siste ukene på skolen er veldig hektiske og jeg har alt for masse og gjøre, men jeg klarer ikke å få meg selv til å jobbe hardt den siste uken, for jeg vil ikke at det skal slutte. Jeg vil ikke at mandag skal komme. Mandag skal jeg ha mine siste skoletimer på Little River High School. Tirsdag og onsdag har jeg finals også har jeg sommerferie. Jeg vil at tiden skal gå saktere. Jeg kommer hjem til Norge om syv uker. Du tenker sikkert at syv uker er kjempelenge, men jeg har allerede vært her i åtte måneder, og det har gått utrolig fort! Please make time go slower. Jeg vil ikke dra fra dette livet jeg har her.

Follow Kamilla EllefsenFollow Kamilla EllefsenFollow Kamilla Ellefsen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar