mandag 24. mai 2010

GRADUATION

Min tid på LRHS er over og jeg sitter med miksede følelser. Jeg elsker at det er sommerferie og skolefri, men jeg vil ikke dra fra alle vennene mine her. Jeg har allerede sett noen av folkene fra skolen for siste gang! Jeg vet hvertfall at jeg ikke er klar til å reise hjem enda!

Uannsett, på lørdag var det graduation og det er akkurat som på filmene! Vi hadde taler, filmer og musikk. Alle studentene ga en rose til foreldrene sine og da spilte arrangerene en utrolig fin sang som fikk alle, til og med de som ikke hadde familie som graduated, til å begynne å gråte! Ellers så var det akkurat slik som du ser på film. Vi gikk en og en over scenen og fikk diplomaet vårt og når vi var ferdig kastet alle hattene sine opp i lufta før vi gikk ut av salen og inn i commens area og hilste på alle sammen. Så dro vi avsted til parties overalt! Masse god mat og kooos!

Bestis og meg!
Class of 2010
Her får jeg diploma da vettu!
Verdens beste vertsmor!

Gråtetid! Her fikk jeg kort fra familien til bestis der de sa at jeg var som en tredje datter for dem! AAAWWWHHHH! Kommer til å bli så trist å dra herifra at jeg ikke engang vil tenke på det!


Follow Kamilla EllefsenFollow Kamilla Ellefsen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar