tirsdag 25. mai 2010

nyter sommerferien



Jeg og vertsmora mi har jo sommerferie så i dag dro vi til Inman, Buhler og Hutchinson på shopping og sjampagne. Neida, shopping og kaffe, eller te for Hazel sin skyld da... Hun hadde hatt så mye kaffe. Haha. Spessiel dame. Hun hadde to kopper i mårest. Vi spise hvertfall lunsj på en utrolig søt kafè nede i Buhler. Buhler har også masse små, spesielle butikker som bestiller inn varer som ikke alle andre butikker har, så jeg kjøpte meg en kjole jeg falt for med engang! Jeg klamret meg fast i både denne og en annen en, men Hazel mente at en var nok, så jeg måtte legge tilbake en hvit drøm. Hahaha- anyway. Here you go. Den ser veldig formløs ut der den henger, men den er mye søtere in real life.

Jeg tror poenget var at jeg nyter sommerferien! Hvordan går det med eksamener sa dere?

Follow Kamilla Ellefsen


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar