lørdag 1. mai 2010

long week

Den siste uken har vært veldig travel. På onsdag dro vi til Garden City med Advanced Biology klassen for å se på lik. Ja, lik som i døde menneskekropper. Det var helt utrolig interesant og samtidig forferdelig. Dama var 72 år, hadde hatt kreft, brukt masse høye heler og likte neglene sine samme farge som jeg lakker mine. Det skremte meg litt og det ble for personlig for meg. Jeg måtte gå ut av rommet, men kom tilbake litt senere og synes jeg gjorde det kjempebra. Mannen hadde pacemaker og hadde skiftet ut begge to kneskålene, så han var utrolig stilig! Turen ut dit var tre timer i buss hver veg, så det var en lang dag... Freddi var hvertfall veldig sliten.

Torsdag overnattet jeg med Wendy og sola skinte og livet var flott. Før vi visste ordet av det gikk tornadosirenene av og vi måtte forte oss å få alle biler og kjøretøy inn i låvene. Vi våknet midt på natta av at det hørtes ut som at huset skulle dette ned. Vi måtte ut og hente hundene fordi det haglet masse! Det haglet haggel på størrelse med tjuekroninger!

I går dro vi på shopping og kjøpte shorts til trening og øredobber til ballet, så i dag har jeg syklet ca. 4 kilometer og det føltes utrolig deilig. Når jeg trener synger jeg, og jeg tenkte at jeg er in the middle of nowhere, så jeg sang i veg på postgirobygget, samesanger og brelettreklamen. Når jeg kom hjem hadde jeg 40 kyr som stirret på meg og en vertssøster og vertsmor som trodde jeg var gal. Koselig.



1 lørdagen i mai er church sale. Vi var i kirka fra klokka åtte om morgenen til klokka seks om kvelden. 1. Mai i Norge

1. mai i usa

Jeg sa her en dag at jeg ikke får farge. Jeg har farge nå. Jeg er en kokt hummer. Solbrent i fjeset og hele baksiden ja. Freddi og jeg lå ute i seks timer i sola i dag. Det er vondt og sitte.

Har kjøpt James Blunt CD. Gode minner strømmer på.


Follow Kamilla EllefsenFollow Kamilla EllefsenFollow Kamilla Ellefsen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar